Ho ho ho ho(ax) finns det några "snälla barn" här

När snöbollen är i rullning så krävs det bara mera snö och lagom temperatur för att bygga på större o större

Detta är en HOAX men folk verkar gilla att få ha nåt att ogga upp sig på och såsom en tjur rusar mot det röda skynket som viftas framför dem så kan man tydligen vifta och få svenska folket att blint rusa och gapa om allt som det nya i Sverige förstör

 
Detta är en insändare och personen bakom insändaren är känd för att vara ironisk och samhällssarkastisk.
 
Undrar om det var det här som Mayaindianerna förutsåg när de menade på att en ny era skulle börja 21 dec 2012? Fördumningen som på allvar kickar in och i slutänden gör så att människan förgör sig själv. Vi har ju varit på väg länge men nu kanske nästa steg är taget
 
Jag tror jag går o lägger mig under täcket med en skämskudde för tamefan om jag inte skäms bara aningens så jättemycket när jag ser hur folk delar denna bild på fb till höger och vänster och inte har nån som helst självkritisk förmåga att avgöra när det bara är dravel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0