fördelar vs nackdelar

Fördelar med att bo i ena hålan och jobba i den andra som är 3 mil bort är att när man åker hem så åker man hem. Ingen har hört av X som hörde utav Y vad jag gjorde när jag var hemma på gården och ingen behöver tycka att jag ALLTID är i tjänst bara för att jag finns på orten.
 
Nackdelar med att bo i ena hålan och jobba i den andra som är 3 mil bort är att när man åker hem så tar det en halvtimme att komma hem. När vädret inte består av snöstorm på tvären dvs. Då tar det betydligt längre tid.
När man ska göra nåt kul ihop med arbetskamraterna så är det ingen annan som bor åt exakt samma håll så oavsett vem som ska hämta vem så blir det en avstickare på minst ett par mil sisådär
 
Just saying
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Allt har sina för o nackdelar, jag bor visserligen bara en mil från orten jag jobbar på men det är rätt skönt att inte bo o jobba på samma ort. Jag känner mig lite "friare"

2012-12-06 @ 22:45:49
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0