monster - Big Bang

Idag spelar den här låten i mitt huvud.... det är nog för att jag tänker på E.
Och när vi var i V-ås sist o handlade så spelade vi den här ett antal gånger i bilen.... vi har våra stunder där o då, när vi poppar på hög volym och sjunger med i refrängen: I LOVE YOU, BABY!!! I'M NOT A MONSTER!!!
 
Problemet (om det nu är ett problem) med att ha en dotter som lyssnar på K-pop är att inte andra runtomkring mig känner igen låtarna jag gnolar på. O förklarar man så tittar de lite konstigt på en o nickar som att de förstår men mest ser de ut som "eeehh"
 
Nåväl, mindre snack o mer verkstad, dvs här kommer videon. Jag hoppas att det inte laggar lika förbaskat som det gör på min dator (den är ju lite bäng o slut). 
 
 
Min absoluta favoritdel är på slutet efter pianokraschljudet
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmie&Fatima

Kändes sommarens stora trend alldeles för dyr i somras? Passa på i sådana fall och köp trend shorts från Hotlikehells sensommar rea. Massor av unika shorts i många storlekar till fantastiska priser.Så vad väntar du på? Vägra hösten och bli hotlikehell!

Ps. Vi bjuder på frakten!

http://hotlikehell.webblogg.se/

Svar: sv: NEJ och btw så anser jag inte att xs o s är många storlekarDessutom uppskattar jag om MIN blogg och MITT blogginlägg som DU just kommenterat blir uppmärksammad istället för att du gör reklam för nåt som jag inte är ett dugg intresserad av.

Tjingeling pling

Kalla mig M

2012-08-20 @ 19:10:13
URL: http://hotlikehell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0