Jag är också lite nervös

Idag börjar hon på gymnasiet, min förstfödda

Igår gick hon runt o hade ont i magen för hon var nog lite nervös
Nyss ringde hon mig o sa att tåget hade blivit inställt o de väntade på ersättningsbuss men när den behagade visa sig visste hon inte...

Jag gissar att det är sådär lagom kul o veta att på första dagen med upprop o massa viktig info så kommer hon redan utmärka sig o synas genom o komma försent.

Men jag är övertygad om att det kommer o gå bra... men tänk så tiden går. Nej den går inte... den RUSAR iväg
Vart tog hon vägen? Min lilla bäbis, lilla Snorpan som vuxit om sin mor nu. Längre o starkare än lilla mamma...

Ha en underbar dag lilla gumman

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas första dagen gick bra trots försening... Jag ställer mig samma fråga - vart har åren tagit vägen ?
Känns nästan som igår när min äldste ( numera 24år ) var nyfödd och jag satt där o snusade bebisnacke, häromdagen satt jag hemma i hans vardagsrum och blev serverad kladdkaka och en massa information om tentor och annat högskoleplugg *spännande* men som sagt, vart har åren tagit vägen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0