have you ever seen the rain on a sunny day

Idag känns det kanske lite bättre än igår... 
Snart dags att åka o jobba. Kväll o sen HEEELA helgen. Blääääk så inte roligt
 
Igår la jag om benet på hästskruttan igen... det ser sådär lagom roligt ut... men men... det går väl kanske åt rätt håll... inte lätt med en bångstyrig liten pålla som inte vill samarbeta alls. O som tycker att det där med att inte få böja på benet är onödigt trams. 
 
Sen kan man ju ha åsikter om granngårdens "halvkomprimerade" bomull... tssssss skitgrejer.... trodde i min enfald att det var samma som det jag fått av vetten.... haha så naiv man kan vara.... jag som precis lagom fått in lite snits på att linda någorlunda snygga förband skäms å det grövsta för hur det blev den här gången.... o jag bävar för nästa omläggning eftersom jag vet inte när var o hur jag kommer finna orken att göra det när jag ska jobba så mkt också.
 
Tog en crappy bild på hästhagen efter det myckna regnandet häromkvällen. Bilden är crappy för jag stod så långt bort o zoomade in med mobilkameran...
Lite fler bilder från de senaste dagarna bjuder jag också på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0