ännu ett tråkigt blogginlägg om ingenting

strax dax att styra kosan mot jobbet igen. Kvällspass... undrar sa flundran om jag har nån o jobba med. Igår hade det visst varit riktigt manfall så en ifrån huset hade fått gå ut o jobba i hemtjänsten tillsammans med en vikarie. En väldigt van vikarie iofs men iom att man inte ser röken av sin kollega på nästan hela kvällen så blir det ändå väldigt skört.

Lite mat i magen (sparrissoppa) och sen måste vi lägga om den däringa pruttponnyns ben också... sen är väl tiden så dax att det bara är duschen o sen åka o jobba....

Jag vet, jag är tråkig som fan i bloggen just nu... eller kanske alltid. Det händer för lite i mitt liv... haha
Men kanske lika så bra det... räcker med tråkiga dyra omständiga saker.... vill ha roliga exciting saker och så vill jag ha mer tid över till de där roliga sakerna.. och pengar behöver man.
Läste på fb om en gammal klasskamrat som spontanhamnade i Storbritannien... bara sådär.... de tog bilen o hamnade där... vore väl nåt det. En fulltankad bil, pengar att spendera och tiden till att göra det o så bara drar man....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0