trädgårdssurr

Jag har verkligen utnyttjat tiden i trädgården nu ikväll... jag jobbade o slet tills jag inte såg längre vad jag pysslade med.
Jag påbörjade slutet av min uteplats där jag ska ha en solitärbuske av något slag hade jag tänkt... eller möjligen en rosenbåge med nåt som klättrar... jag har inte riktigt bestämt mig än där.... men iaf så grävde jag bort grässvålen på en yta av en kvadratmeter ungefär o efter att ha tagit upp o siktat jorden som var strax under grässvålen (ville inte ha en massa rotbitar från kvickroten med) så hämtade jag ett stort lass hästskit o la i botten o så på med den siktade jorden. Sen blir det kanske ett lager hästskit till... o sen kompostjord överst innan jag sen planterar det jag nu kommer fram till att jag ska ha där.
.
När jag sen landade här inne så kände jag att jag hittat o använt några muskler i ryggen... hövva
Lite kullersten har jag lagt på plats också... och en annan stor kantig bumling som var tung som rackarns.
.
I morgon börjar jag 7 så jag borde inte sitta här o slösurfa men ska bara kolla genom bloggarna jag brukar läsa innan jag tar kväller
.
tjingeling pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0