sms från chefen och slötittande på svtplay

Fick sms från chiefen nu ikväll... med frågan om jag kommer o jobbar i helgen. O jo det hade jag ju planerat... men med feber är det fasen i mig inte lätt o lova nåt.
Jag BEHÖVER de där pengarna som ramlar in genom o jobba storhelg. Hade inte direkt planerat att bli sjuk nu.
.
Tror att min promenad på jobbet i onsdags med hällande regn där jag blev verkligen fuktig ända in har påverkat förkylningen i fel riktning. För jag har ju känt av halsen mer eller mindre hela veckan men inte mer än så...
.
Är inte kul o känna att kroppen hettar hela tiden... ansiktet blossar o jag känner mig matt. Men vill inte käka febernedsättande hela tiden heller... inbillar mig att febern är där av en orsak för o göra miljön så dålig som möjligt för baskeluskerna så de inte vill stanna kvar.
.
Mja mja, jag vet inte.... bara fundrilundrar
Har tittat mig igenom ett antal ponnyakutenavsnitt nu... o är ikapp. Jag blir inspirerad till att jobba med mina odjur men orken.... den finns inte....

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas du känner dig bättre iag

2012-04-04 @ 17:14:46
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0