ja det var väl inte så mkt mer...

Nu är jag sååå trött på att inte orka göra nåt. Har snart varit hemma från jobbet i en hel vecka men fasen att jag är nå piggare.
Så fort jag försöker få nåt gjort här hemma så blir jag helt slut o måste gå o lägga mig en stund...
Sicken tur att jag inte lovade att komma o jobba idag i ett svagt ögonblick. För det hade jag aldrig fixat.
.
Ja det var väl inte så mkt mer jag hade o berätta... sååå glad påsk på er då
bjuckar på en bild från i torsdags när J skulle leta påskägg... den är i kass kvalitet för jag har hämtat den från fb o innan dess har jag dessutom redigerat den i mobilen i nån app som heter "photo collage"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0