Haft en....

... härlig o givande stund i trädgården.... ställde larmet för o inte glömma tiden.
Nu har jag fixat rabatten framför entrén. Grävt ur o delat stjärnflockan som hotade att ta över helt däri. En hel kasse ska med till jobbet ifall nån vill ha...
En annan kasse är fylld med oregano, flocknäva och daggkåpa.
Rabarberna fick ett lass hästskit som blev över när jag hade fyllt entrérabatten. Jag ÄÄÄÄÄLSKAR att jag har hästar som ger mig sån värdefull mull.
Konstaterade det igår när jag rensade o grävde lite i nyaste rabatten som jag bara anlade ovanpå gräsmattan genom att lassa av en hel box med djupströbädd av halm o bajs o kiss... mumma så mjukt o gosig mylla jag hade däri... rakt ner i leran sjönk spaden utan att det fanns nån grästorv kvar alls. =D

Kommentarer
Postat av: Anna Billman

Å, så aktiv du är. Här i våran trädgård ligger det mest skräp (du vet - det som göms i snö osv...).

2012-04-25 @ 08:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0