Det våras minsann

Uh
Jag gick ut o fixade med hästarna... dvs, de fick komma ut i hagen sent omsider.... men fy satan vad det blåser uschliga vindar... o jag som inte är pigg alls fick ont i huvudet nu.
Tog en snabbvända i trädgården när jag ändå var ute o se det händer saker fastän det var världens bakslag igår med snö som täckte hela marken
Krokusarna har mer eller mindre blommat över här hemma... de som behagat visa sig iaf.... den här sötnosen är från en blandpåse som jag köpte i höstas där de lovade 50 blommor... eftersom jag spred ut lökarna o knölarna lite här o där så lär jag väl aldrig kunna kolla om det stämmer. Haha
Minns nog ärligt talat inte ens var jag satte ner dem alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0