Det var det här jag shoppade

Okej
Nu får n i en bild på vad det var jag shoppade...
Började röja runt i trädgården lite här o där igår... det känns i min kropp idag kan jag lova.
Iaf så fick jag äntligen tummen ur o städade upp på min ofärdiga uteplats. Har legat grus o sand o börjat växa en massa ogräs över alltihopa eftersom jag inte var klar o sen tappade sugen ett tag.
MEN nu jäklar ska jag göra klart. För jag vill använda den här platsen i sommar... tänk att sitta här o fika lite grann.
Glömde köpa hem en fin vårblomma att ställa på bordet i en kruka bara... =(
Nåja, det blir fler dagar till en affär.
.
Ikväll vankas jobb....
Hade nästan hellre stannat hemma o fortsatt härja i min trädgård =D
NU är jag inspirerad o det är bäst o smida medan järnet är varmt i det fallet.... hahahaha

Kommentarer
Postat av: Helen

Snyggt, nu är det bara vårvärmen som fattas

2012-04-25 @ 05:14:20
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0