chokladmörderskor?!?

Jag är fasen inte riktigt frisk idag heller eftersom jag nyss läste "chokladmörderskor" fast det egentligen stod chokladmördegskakor i en status på facebook.
O ni som känner mig, VET vilken godisråtta jag är... så att läsa fel på nåt som innehåller choklad OCH kakor.... det är illa
.
Hostar lungorna ur mig.... kände mig febrig när jag vaknade (av telefonen, J som ringde) men har varit upp o tagit lite frulle... kom på igår att honungsmjölk kanske kunde funka bättre än honung i te... o eftersom jag fortfarande inte gillar honung så smaksatte jag det såklart med....... tadaaaaa O'boy.... hahahaha
.
Solen skiner från vad som ser ut som att vara en klarblå himmel (iaf från min säng sett) så kanske jag bylsar på mig mössa o halsduk o en jacka o gör ett nytt försök idag att vara ute en stund.
Vore rätt bra o få lufta lungorna lite granna.
.
Mja mja, uttråkad är bara förnamnet på vad jag är.... vill INTE vara sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0