What to come?

Mitt långfinger gör ont för jag brände mig på en brännässla ikväll... sticks förbaskat mkt gör det.

O min näsa den snorar o börjar bli täppt...
Halsen har gjort ont nån dag också... buää vill INTE bli sjuk

Och E somnade på sängen en stund nu ikväll.... hon var sur o grinig när jag kom hem  o vi käkade hämtmat (ja jag var lat o köpte hem thai). Jag fick fasen inte säga nåt alls tror jag.... allt jag sa var bara fel. Men sen hade hon somnat iaf... o hon sov nog en timme eller så iaf... alla som känner henne vet dock att hon aldrig somnar på dan när hon är frisk o kry. Så jag undrar vad månne bliva av detta...
Hennes klasskompis var hemma från skolan idag o igår hade hennes lillebror spytt i skolan... O E sa att det kändes som om maten satt uppe i halsen på henne när hon sen vaknade till.

Skulle inte förvåna mig om det blir nåt...

Ännu mera klagblogga ikväll.... sorry.... hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0