sjukt

Vaknade med feber

Oj så skoj

O däbbd i däsan också.... ögonen kliar o halsen känns som om jag sjungit dödsmetal o growlat hela natten.

Men jag får väl jobba på att bli friskus

Bläk



Lite kul var det dock att när E kom för o fråga om hon var varm så la jag min arm mot hennes panna o sa "du är sval jue" o hon sa "ja för du är varmare än mig jue" o sen när hon gick ner o fråga pappa sin om hon var varm o förklarade att jag inte kunnat känna eftersom jag var jättevarm. Då bubblade fnisset upp där jag låg o kände mig trött o lite emlig. För det lät jättekul jue

Men hon är sjukanmäld iaf nu... o jag var nyss ner o kände på henne o jo hon är lite varm hon med.

Kommentarer
Postat av: Roos

Ooooohno! ego-anna tänker; vi ska ju jobba imorgon! :O



krya på dej, kompis :)

2011-09-02 @ 08:37:21
Postat av: bloggaren själv

Ja det var samma tanke som jag hade... oh noooo



Tänkte först skriva att jag ska jobba på o bli frisk till i morgon kväll för det är jobb då... men det lät ju inte riktigt friskt alls ;P

2011-09-02 @ 08:40:02
Postat av: Roos

haha nej, nu ska du vila - massvis!

& bara tänka på dej själv :)

2011-09-02 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0