praktikplats sökes med ljus o lykta... eller nåt sånt.... hmmm

E har problem att hitta på nåt ställe o fråga efter praoplats.... o det är nu SNART hon ska ha hittat o bestämt sig o ringt o frågat.... ja mina förslag ratas såklart.

O jag frågar VAD VILL DU BLI? Vad tänker du söka för linje o läsa nästa år?
O ungen VET JU INTE vad hon vill bli när hon blir stor.

O inte fasen är det lätt heller..... jag vet inte heller vad jag vill bli när jag blir stor. Haha

Har föreslagit Allehanda eller nåt reklamföretag men det vill hon inte riktigt... hon säger att hon inte lär kunna snappa upp nåt där som hon har användning av. Hah

Ja, då är det inte lätt.... inte mkt jag kan göra åt saken.

Kommentarer
Postat av: Stina

Alla har användning av att se o lära av erfarna människor! Om man tror att man redan kan o vet allt så kommer man ingenstans o ibland handlar det inte om att samla kunskap utan mer om att se andra människor arbeta! Och hur vet fröken att hon inte kommer ha användning av de erfarenheter hon kan samla på sig på de ställen du föreslagit? Hmpf

2011-09-12 @ 08:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0