la risultata la dottora*

Förutom förkylningen så är jag visst frisk som en nötkärna... inga baskilusker alls... varken halsprovet eller snabbsänkan visa nåt ovanligt. Lite röd i ena örat men inte farligt... lika i halsen... o lungorna lät bra....

hmmmpf, vaffö får jag då sån jäkla andnöd o va ska jag göra åt den saken när det händer igen dårå??

Fick (som på nåder) en inhalator med ventoline... eller fick o fick... jag fick nog fasen betala för den... här fås inget.

Känns som om jag iaf kunde andas i botten av lungorna när jag fått använda den.... eller så är det bara sockerpillseffekt.... who knows

Iaf, läkaren sa att det kunde vara akut bronkit.



* googla om ni inte kan räkna ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0