Fly me to the moon

O vad tusan gör jag framför datorn... har ju tusen o åter tusen saker jag kan o borde göra istället.... meeen jag har ingen lust till nåt.

Kan säga att hela systemet JAG har hängt sig pga kontraorder

Jag ville ha sovmorgon men ställde klockan ändå utifall nån skulle ha skjuts till bussen. Denna någon försov sig så jag fick skjutsa till Broddbo innan vi var ikapp bussen. Tack Gud för saktfärdiga tanter som blippar sitt busskort i fem minuter så vi hann ikapp och om vid korsningen till gamla r70

Kom hem o satte mig vid datorn o här blev jag sittandes.... det andra barnet fick snällt ta sin cykel till bussen men han var å andra sidan inte försenad.

Tvätt borde hängas, disken från igår orkade jag inte med igår så den borde diskas (finporslin), jag ska strax packa ihop mig o åka till stan (ja jag var ju halvvägs där i morse) för o checka bröllopspresent med syrran... doppresent tydligen också (mer än jag visste egentligen) och hästarna borde fått sin hage lagad.... o vatten ska bäras i vilket fall som helst... men som sagt var... systemet behöver startas om.

Kan nån vänlig själ komma hit o trycka på omstartknappen? jag når inte själv

Ja just ja, borde logga in på internetbanken o kolla saldot också.... tror pengarna har vingar.... var det inte vingar man skulle köpa för pengarna?
De enda vingar jag köper är vingarna på bindorna o de tar mig ingenstans direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0