random tankar

Kvällspass idag igen.... o jag är lika pigg som vanligt... fattar inte att jag blir så seg... eller jo det gör jag egentligen.... man ska inte slarva med sovtiderna o det gör jag... vet jag att jag inte behöver upp tidigt dagen efter så då blir det gärna lite sent innan sängen får mitt besök.

Har lite ont i sittbenen idag... tog en liten runda på herr ponny igårkväll... ville checka läget o se om han skulle kunna sättas igång på allvar snart... efter sin lilla sjukperiod... han verkade pigg o alert o skrittade o travade villigt fastän jag satt på hans rygg.... jag är ju lite obalanserad eftersom jag inte ridit på så länge o han är ju inte heller i form att styra upp när vi vinglar hit o dit... så det blev bara lite flamsridning i hagen. Mjukt underlag där.

Jag passade på o testa barbackapaden som vi fått... men vet inte om den egentligen gjorde nån nytta.... för små stigbyglar o jag kunde inte dra åt gjorden tillräckligt så det snurrade ju runt när jag skulle kliva upp... nåja.

Sockrade popcorn måste var den mest idiotiska uppfinning nånsin... känns ju som att äta honungspuffar... ska man äta dom som snacks eller ska man hälla dom i tallriken med mjölk till???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0