hickups

Nu MÅSTE jag skärpa till mig o genast gå till sängs.... herreminjeee jag jobbar ju i morgon o det vore väl förskräckligt om jag skulle somna på torsdagsmötet

Till mitt försvar har jag bara att det var ju så roligt o titta på alla gamla bilder... lite nostalgitripp sådär...

O av nån anledning så fick jag hicka precis nu också... var kom den ifrån... gaaahhh

Får väl ställa mig på huvudet i sängen o gurgla vatten så kanske det ger sig... undrar vad han jag delar säng med tänker då??? haha nä jag tror jag börjar med att dricka vattnet rakt upp o ner ståendes på mina fötter som vanligt folk... o sen om inte det hjälper får jag väl hålla andan en stund... eller vänta... jag kan börja med att hålla andan medan jag skriver detta... o så kanske det har löst sig sen.... *börjar bli blå i ansiktet. måste. andas. NU*

Nä hörni... gonatt på er... eller gomorron om ni inte läser förrän i morgon... eller ja idag... äh never mind...

jag går o lägger mig nu NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0