en tanke tänkt o sen gå vidare?

Pinkhink
Tömma pinkhink

Kul när man har lukten i näsan flera timmar efteråt...

Eller kanske inte....

Det är ju fint väder iaf ute.... solen skiner o fram tills för en timme sen sisådär så var det molnfritt också...
I skogen smyger det fler jägare än vargar just nu... så älgarna gör bäst i o passa sig för tvåbeningen... de skjuter först o frågar sen... hahaha nä nu kanske jag ljugde lite grann. ;)
Men kul när de har sina jaktmöten på vägen o tycker att de ÄGER vägen o inte behöver flytta sina feta bakar därifrån.

Igårkväll var det en annan som tyckte att den ägde vägen för framför mig dök det plötsligt upp en flakmoped med tillhörande förare.
Denne förare vinglade lite hit o lite dit för o undvika hålen som ofta uppstår på grusvägar... han (för det var en människa av hankön) slängde en blick bakåt o noterade att jag låg där o tuffade i 20 km/h o väntade på att få komma förbi.
Vad tror ni karln gjorde??
1. Körde åt sidan o lämnade plats åt mig o komma förbi
2. Vinglade vidare hit o dit o höll sig mest mitt på vägen o förhindrade varje försök att kunna åka förbi

Svar: Nr 2 såklart o han tittade bakåt mer än en gång som för o kolla att jag var kvar

När vi kom i höjd med en gård o därmed en bit bredare utrymme så tänkte jag att NU lär väl karlskrället fatta att släppa mig före.... nej då... varför det... om han inte har bråttom behöver inte jag heller ha bråttom...

Jag tröttnade här ur på att åka snigelfart o sakta men bestämt ökade jag min fart o helt enkelt pressade mig förbi... blicken jag fick var inte nådig.. men orden jag sa mellan sammanbitna tänder var inte heller nådiga...

Hur fasen tänkte karln??? HELT ÄRLIGT???? Jag bara undrar

Nä men nu har väl min lunch tagit slut så jag lär posta inlägget här o jobba vidare.... nya toalettbesök väntar...

tjo-hej, sicken grej, att få vara denna chey, som får jättemkt pay för o jobba just för dej (o mej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0