beepedibiiip

Haha har fått två kommentarer om mitt scanningsinlägg... båda går ut på att man INTE ska scanna... o jo nog kan jag hålla med båda tyckarna till viss del.

Men ska jag ändå säga nåt som är positivt så är det att jag inte längre hör det där eviga biipandet som hörs från handenheterna eftersom jag själv är med o biiper. Däremot så hörde jag ett hemskt irriterande ljud från alla dragkorgar som rasslade runt på golven nu sist eftersom jag själv drog runt på en vagn. Hahaha

OCH den fördelen som jag gillar MEST egentligen. Jag ser direkt exakt hur mkt jag handlar för (såvida jag inte missat att scanna varan förstås XD) o kan planera när jag har extra tunn plånbok. Nåväl, jag har väl kunnat det förut med genom o överslagsräkna alla saker jag haft i korgen...

Sen så kanske det kan räknas o vara med i kampanjen "fördumma folket" genom att vi gör ALLT jobbet o de sparar in en kassörska, och vi behöver inte räkna i huvudet o så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0