yo

TRÖTT

Borde verkligen pallra mig iväg på första jobbet men jag sitter här o har kollat jobbmailen o kan inte förmå mig att lyfta på baken o bege mig

Har mailat en skämtstripp till centralplaneringen också... jätteviktiga saker så jag kan dröja en stund till... gaaaaahhhh mat o sovklocka vore nåt tror jag så jag inte sover middag när man ska laga middag o tvärtom

Men nurå... ett...
två....
tre.....
på det fjärde ska det ske...
på det femte smäller det.....

nej jag kommer inte upp... *suck*

btw, så undrade jag i natt när jag väl la mig hur i hela friden en man kan lyckas demolera ett täcke så totalt att det inte går o dra på sig det utan att först behöva rätta till det i påslakanet. O då var jag tvungen o ställa mig i sängen o vinglandes hit o dit stå o skaka täcket rätt. Tror fasen det höll på o krypa ut genom ena hörnhålet i påslakanet + att det helt säkert låg på tvären däri

tjingeling pling
nu ska jag göra lite nytta
over and out

ni ser hur jag drar på det....-------> gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0