vi komma, vi komma från pepparkakeland...

Ja just ja, fick veta också att min son ska vara pepparkaksgubbe på luciafirandet i skolan... trevligt att jag fick veta det så här långt innan... brukar vara nåt han kommer på en kvart innan han ska iväg... eller som bäst kvällen innan... o då har man ju väldigt mkt man kan välja på.... hmmmm

Men iofs, jag kom på att han kan vara en av mina pepparkakor som jag har dekorerat så då kan han gå klädd precis som vanligt nästan... hahaha jag säger bara att han har massa kristyr på sig


En turkos skjorta bara så är saken biff... hehehe

Kommentarer
Postat av: monica

söta grodor

2011-11-18 @ 08:30:08
URL: http://kockenstjej30.bloggplatsen.se/
Postat av: Helen

Jag är säker på att han skulle göra succe som pepparkaksgroda i turkos skjorta s

Ha en treblig helg !

2011-11-18 @ 14:27:21
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0