Så mkt bättre del 3

Ska skriva lite om mina tankar kring kvällens "så mycket bättre" tänkte jag.

Lena överraskade ikväll... För första gången la hon ner lite själ i det hon gjorde. Äntligen kan man väl säga
Laleh, hmmmm hon HAR en underbar röst... den är krispig o klar som en klocka men det känns som om man hört den förut lite granna... asså låten... som hon sjunger samma sång med olika text? hmmm
Wiehe tolkar låtarna jäkligt bra men ikväll blev det lite minus av att han var så galet arbetsovillig
Ledin är bara sååå bra... han är bra med musiken o han verkar ha sån härlig inställning till allt
E-type är också en helhärlig kille helt enkelt.
Eva har jag nog inte o så mkt o skriva om... hon var lite låg
Timbuktu sist då... han växer i mina ögon... visste inte så mkt om honom. Men kul att han först valde höjdhopp o sen valde att åka till en gård där de skulle jobba....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0