oiiiii oiiiiiii *

Nu är jag där igen... jag har inte lagt mig fastän klockan ringer tidigt i morgon bitti....

Så nu lär jag göra nåt åt det o gå o lägga mig...

Jobbkvällen gick galant iaf. Tack o lov att två "goa göbbar" var på kortis för vi hade fullt skubb o komma runt ändå... men så var det ju sölkorvarna *host* menar såklart översociala brudarna som jobbade ihop igen.

O en diskbänk med tillhörande underskåp kom ivägen också... o så hade jag lite telefonsamtal att ta hand om... o en bil som tydligen saknade kylarvatten fast när jag kollade UNDER huven så var där inget fel... tänk så fel det kan bli när vissa tänker för fort.

Ja titta inte på mig för jag var oskyldig till den tankemissen...

Men bilen ifråga är en diesel o den har också en liten fin lampa på instrumentbrädan som lyser klart blått när bilens motor fortfarande är kall o inte uppe  i arbetstemp.

Tydligen kan det misstolkas för att vara tempmätaren som signalerar VARM motor = torr kylare... håhum


Vad gillar ni mina paint-skills??? hahaha men iaf, ungefär såhär ser symbolen ut som lyser.
Grejen är bara den att samma symbol lyser med RÖTT sken om motorn är för varm...

Ännu mer roligt är det att denna lilla fina lampa lyst varenda dag men tydligen inte uppmärksammats förrän igårkväll.... hahahahahahahahaha *sorry jag kan inte sluta skratta* hahahahahahahahahahaa

Vissa har bara mer otur än andra när de tänker??? Eller så ska jag sluta vara så nödig o faktiskt ge mig o bli snäll på heltid.... *fnissar fortfarande*

Fast egentligen kände jag bara för o sucka lite trött....

* Jag känner en person som kan liknas vid en ångmaskin... ni vet såna där som man eldar upp o så drivs en kolv fortare o fortare o fortare o om man inte pyser den lilla ångmaskinen ibland genom att blåsa i den lilla visselpipan som hör till så kommer den att explodera... en sån människa känner jag....

tror att jag lär gå fram o dra i lilla visselpipesnöret snart...

Sug på den ni o så går vi o sover hörni =)

Kommentarer
Postat av: Angel

Hej där!

Hur är det? :)

2011-11-11 @ 07:58:44
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Lollo

sv: förstår precis vad du menar, den bilden tar fram en del från när man var liten. tror det är för att det är så mycket rosa :)

2011-11-11 @ 10:40:41
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0