tjing där

Enteligen är jobbdagen slut.... kändes som en lååång dag idag. Men så kanske det blir när man börjar läsa en bok mitt i natten utan att kolla vad klockan faktiskt är för o sen upptäcka att det hade varit bra om man hade duschat INNAN man började läsa den där boken.

O till råga på allt så upptäckte jag där mitt i natten att jag skulle börja 7 i morse. GAAAAAAHHHH

Nåja, nu är jag hemma.... har varit o shoppat kvällens middag... fläskkotletter för "halvan priiis" pga kort datum.
O så hitta jag ett blomkålshuvud också för "halvan pris" pga lite skönhetsfläckar.

Blev genast sugen på att mixtra loss o testa o göra blomkålspuré eller nåt annat spejsat.

Köpte lite king edvard också så kan det få bli vanligt hederligt potatismos för den fege (läs herr J).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0