sova sov sovit

Ja nu borde jag ju vara piggelin eftersom jag sov mer eller mindre hela dan igår.
Men tja, jag hade lite svårt o sova inatt men efter lite vrida o vända hit o dit så somnade jag o sov genom natten också.
Några vändor med mardrömmar har jag haft. Igårkväll när jag låg i sängen kändes det så läskigt för strax innan mitt egna andetag så höjdes sängen som om nåt låg under o andades in.
Jag försökte förtvivlat o vakna. Även fast jag kände mig helt vaken o ändå bara låg kvar i sängen så insåg jag nånstans att jag faktiskt sov o drömde. Försökte väcka mig genom att skaka kroppen o ruska på mig men ögonen var så sega o ville inte öppna sig.
Då var det tur att E precis då kom hem o kom upp för att prata med mig. Så vaknade jag.
Inatt hade jag nån annan konstig mardröm men jag minns inte idag vad det var.... vet bara att jag vaknade o intalade mig själv att rummet var precis som vanligt fastän jag inte vågade öppna mina ögon o titta efter i mörkret.
Hade kunnat gå upp vid 8 idag för då var jag rätt pigg faktiskt... men rullade över på andra sidan o somnade om o har sovit rätt bra tills för en stund sen... så nu måste jag sätta lite fart o kanske göra lite nytta...
O ute blåser halv storm tror jag... brrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0