roses are red and violets are blue

Vaknat för nästan en timme sen... huvudvärk. Men inte så konstigt då jag har så svårt o gå o lägga mig i tid... *suck*

Nu har jag fortfarande ont i min lilla skalle men som en del skulle säga "skryt inte" hahaha så jag ska inte skryta om att jag har nåt o ha ont i. hehe

Pyssellust men får se om det blir nåt o isåfall vad det blir. Sneglar på rosbuketten som torkat i sin vas... undrar om de kan gå att göra nåt med...

En ipren så kanske de där två hjärncellerna blir sams o slutar försöka slå ihjäl varann

Solen behagar visa sig också så jag borde ju gå ut o hedra den med min närvaro en stund....

Men först en kopp O'boy till den där vita tabletten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0