läsglas

jobbar o sliter... haha nä just nu är det lugnt... men för några timmar sen var det full rulle...

Tröttmössadag idag

Har ju haft huvudvärk en hel massa dagar på raken o varken piller eller kaffe har hjälpt särdeles bra. Jo i söndags hjälpte nog kaffetåren faktiskt.

Så idag fick brillerna följa med o sitta på näsan. De där som jag känner att jag behöver när jag ska läsa nåt finstilt eller bara läsa en bok för att saker plötsligt blivit så mkt mindre o aningens suddigare i kanten.

Kanske att de hjälper... fast jag känner mig instängd med dom. Kan inte tänka klart o fritt när de stänger in mig liksom.

Trött är jag efter att ha haft påhälsning i sovrummet tre nätter på raken... av en jädrans husmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0