just another day in paradise

Blev väckt av att sonalyckan missade bussen. Den hade åkt typ mitt framför näsan... eller näe inte riktigt... han sa att han kanske blev lite sen dårå och när han sprang fram till gården före där bussen står o väntar så ser han från bakom buskarna att bussen åker....

Var bara att  masa sig upp o gnugga sömnen ur ögonen. Skulle ju upp men hade tänkt sova en liiiten stund till.... Nu frulle o sen så småningom styra kosan mot staden.

Få se om jag kanske kan gosa lite knodd också medan jag är där...

Snacka om att han är lik brorsan.... på pricken

Solen verkar vilja visa sig iaf... härligt

Kommentarer
Postat av: Anki

Även jag fick mysa bebis.. ;-)

2011-11-17 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0