fetaostrullader

Efter att jag hade skrivit mitt zleepyinlägg så somnade jag o sov i gott o väl 3 timmar... hahaha ja det var ju fint för nattsömnen.

Masade mig upp iaf o lagade lite kvällsmat åt mig o sonen som varit hemma från skolan idag o alldeles säkert slarvat med maten hela dan. Bättre sen kvällsmat än ingen alls... håhum

O tro på sjutton... herr J o E som hade ätit hos farmor o farfar innan de kom hem ville också äta utav den goda maten jag lagade.

Jag hade köpt hem nån sorts fetafyllda köttrullar... det såg ut som fyra skivor rulltårta. Såklart låg de i kort-datum-lådan o var alltså nedsatta med halva priset. Lagom kostnad när man vill prova nåt nytt... smaskigt blev det iaf... tzatziki till skulle vara gott stod det på köttförpackningen så det köpte jag också hem. O så råstekte jag potatis till.... yummi

oj kom just på att jag börjar 7.00 imorgon bitti så jag lär väl försöka komma i säng snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0