en punktlista

  • Boxlåset lagat - bra med en händig karl som kan svetsa ihop metall som tröttats ut o gått itu.
  • Backuplåset är också fixat. En redig bank med stämjärn o slägga rätade ut där det böjt sig.
  • Disken diskad av E (kastruller o bunkar också)
  • Biobesöket avklarat - Breaking Dawn blev det. SÅKLART
  • Pepparkaksformar hämtade hos svärmor o i morgon ska det bakas för fulla muggar eller iaf så plåtarna glöder (nästan)

Så fick det bli... vi for till V-ås på en snabbvända fram o tillbaka o så en stund i biomörkret med popcorn o cola. Efter filmen så blev det en glass med topping från donken. Jag var inte hungrig på nån burgare

Lämnade av svägerskan o hämtade upp mina formar som legat kvar där sen förra årets pepparkaksbak.

O hästarna har fått hem mera käk så nu klarar de sig en månad till. Jag har det så bra som kan slänga iväg ett sms o få hemlevererat dagen efter. Både halm o hö. Fick höra av en tjej på jobbet att hon hade svårt o få tag på halm... o då blev jag ännu gladare att jag har så bra förspänt.

Just nu känns livet rätt okej ändå. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0