delad tur på en söndag

Idag står E för matlagningen... nån slags kycklinggryta/soppa som hon gjort på hemkunskapen...

Själv jobbar jag delad tur o har alltså redan varit ute på en runda o är nu hemma o slappar en stund mitt på dan för att sen åka tillbaka o göra ett sista ryck ikväll.... hoppas vi inte blåser bort. De har ju varnat för klass 3 storm. Fast det var väl längre söderut även om svealand också skulle drabbas men inte lika mkt.

Var trött som jag vet inte vad när jag kom hem... men har nu legat omkulltippad på soffan o slötittat på tv... kanske skulle smaka på den där maten då....

Dagens mest saknade är Lillfisen aka Elvis the Cat som inte varit hemma sen förra lördan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0