dagens klantarsle

är väl jag iaf.... eller nånting ditåt.

Förberedde kaminen för att göra upp eld... knölade tidningspapper o laddade med en tom mjölktetra (de är kanonbra att tända brasor med) som jag hade fyllt med lite papper o boss från botten på vedkassen. Tänder på o jag gläds åt att det brinner så bra så bra o så går jag o sätter mig i soffan.... konstaterade sen att det hade kanske varit bra med lite tändved uppepå allt det där andra också... *suck*

Jag blir lite trött på mig själv...

Men jag tror att jag fått fart på tändveden nu.... hahaha bara jag inte glömmer o fylla på med bränsle nu så jag får börja om från början IGEN.

Kommentarer
Postat av: gunbritt

ha ha du malin börjar du bli gammal

2011-11-28 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0