Vatten

Kom på att jag skulle tömma kameran på bilder för J o J ska iväg imorgon o gå på maskin-expo. Då ville de ha kameran med.... ska inte glömma o sätta den på laddning i natt...

Men iaf, det börjar på o bli bara skit med den där lilla pocketkameran... för nu är det glappt mellan kameran o sladden... *mutter mutter*

O inte nog med det. Så hade datorn nå knas för sig... dels funkade inte scrollfunktionen på muspekaren o när jag försökte starta om datorn så hände inte ett skvatt... inte när jag ville stänga av den heller... försökte starta C-cleaner men inte heller det kunde jag göra.... fick tvångsstänga av datorn med powerknappen.

Nåväl, datorn gick att starta om till slut... jag fick in mina bilder på datorn genom o hålla ett fast tryck med fingret mot kontakten så det blev kontakt... haha putslustig jag var ^^

Ville visa lite bilder jag tagit nämligen....

Stannade vid ett vattendrag som rinner förbi vägen när jag åker över Gullvalla hemåt. Har tänkt sååå många gånger att om jag ändå haft kameran med mig... o idag hade jag det... så jag stannade o fotade lite.


Önskade bara att jag hade haft stativet med mig också...  hade kunnat experimenterat med rinnande-vatten-bilder mer än de jag tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0