Det fattas en krabat

Ikväll går mina tankar till de Jordbronska skogarna där det numera fattas något.

En rö'tott har vandrat över regnbågsbron.

Aldrig mer ska han sitta o tigga gotter på jobbet, o göra konster för en ruta falu rågrut. Aldrig mer gnissla i ivrig glädje för att en boll ska kastas så han får sladda iväg i en rivstart. Aldrig mer får jag klia bakom de mjukaste silkesludna öron...
Åh så jag känner med dig just nu. Du som varit modig nog att fatta det svåraste beslut man måste fatta som djurägare.

Hälsa till alla på din sida regnbågen bästaste Scooby




Säg till om det inte är ok att jag lånat bilden från dig S

Kommentarer
Postat av: Stina i Jordbron

<3

2011-05-26 @ 22:42:17
Postat av: Veronica

Vilken sötnos :)

2011-05-26 @ 23:20:43
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0