sjuk o uttråkad

Buhu så uttråkad jag är... jag vill läsa roliga intressanta bloggar... men alla bloggar jag brukar följa har endera inte uppdaterats på ett par dar/nån vecka eller så har jag redan läst dem ändå.

Faktiskt är jag så desperat så jag kikade in på Kissies blogg också (inte så givande dock)... och Katrins blogg... jag var till o med in på Thilde Hööks blogg... kul o läsa om lite islandshästar... söta fölisar var det där.. o en snygg hingst.

Meeeen, ja nu har jag tråååkigt igen... o jag är fortfarande för sjuk för o orka göra nåt vettigt. Men jag orkar inte sova hela dagen heller... blööööh

Det enda jag kan komma med i nyhetsväg är att de håller på med vägen här utanför... kör med stora vägskrapan o stökar till så det blir guppigt o jobbigt

Vet ni, det är inte alls roligt att inte ens kunna dra ett andetag utan o känna det som tungt... blir alldeles yr i skallen... försöker att djupandas mellan varven o spänna ut lungorna. Rädd för att få lunginflammation av att jag legat så mkt
Brukar kunna hosta upp en del slem efter varje sånt lung-gympa-pass

I morse när jag skulle hosta så kände jag att magmusklerna sa ifrån också...

Ja det här var väl ett väääääldigt givande blogginlägg... o fastän jag vet vad JAG vill läsa i bloggar så klarar jag inte ens att leverera i min egen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0