I söndags...

... jobbade jag, kom hem, konstatera att internet o telefon var dött, felsökte o fann en avsliten telefontråd, åkte o fira svärmor på mors dag, åkte på bio o såg Captain Jack Sparrow i 3D (hade nog hellre sett den utan några extra D'n)...

tja, söndagen i korthet... ^^

Igår var det måndag... o jag var ledig från jobbet eftersom jag jobbade i helgen (doh). Spenderade mest hela förmiddagen i sängen snarkandes. Sen när jag väl masat mig ur sängen så ringde jag o felanmälde telefonen... gillar verkligen deras frågor... sååå då har du ingen ton i telefonen alls då??.... ehhh näääääe den är AV som i av på mitten med ingen kontakt mellan stolpe A o stolpe B.... (doh)

Fick åka till svärmor o låna internet så jag kunde lägga in räkningarna....

Idag har jag jobbat (ja man får inte vara ledig långa stunder när man jobbar som jag) o när jag nu kom hem så.... ja ni ser ju... ni kan ju läsa detta som jag nyss postat hemma från mitt eget internet... hahaha

Så det gick fort den här gången... ett dygn efter det jag anmält så var det fixat.... inte som sist då vi fick vänta från fredag till fredag innan nåt hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0