H E L G

Vet ni... jag har helg nu. =D

Japps, jag är ledig i morgon, och på lördag OCH på söndag.

Ska bli sååå skönt såååå

Sitter o lyssnar på youtube

Så himla bra

I helgen ska jag skruva skåp har jag tänkt...
ska bara...

leta

rätt



dem

där de ligger ute i förrådet
o bara väntar...
o väntar...
o väntar...

Solen skiner o det är så skönt... men jäklars vad det har gått fort... det är så långt gånget i naturen... faktiskt så är liljekonvaljerna på G.... huh.

Jag var o handlade innan jag åkte hem från jobbet... men attans så jag ångrar att jag inte stannade o grabbade tag i nåt vid godishyllan... jag är sjukt godissugen just nu.
Av nån konstig anledning hade visst barnbidraget redan landat på kontot... hmmm, tja då lär det ju ta slut en dag fortare också.

Å trött i knoppen är jag också... den däringa tidsmätningen vi håller på med på jobbet... fy tusan säger jag bara.... den tar tid o ork ifrån en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0