Förkylt vare

Feber - men kan inte kolla exakt då febertermometern verkar ha fått fötter...
Bihåleinflammation
Hostan from hell - och lungorna kliar o bränner... lika i bröstkorgen...

blah

jag har ringt o sjukanmält mig iaf. För det här går inte att jobba med

La mig att vila i sängen när jag kom hem från jobbet igår... sisådär en timme senare reste jag mig upp i sittande o det brände till i lungorna... sen var det kört o röra sig utan o tappa flåset på 5 steg

Väntar på arbetsmiljögruppen som ska ringa o höra hur det är med mig...
Jodå, jag har tagit nässpray (annars kan jag inte andas) o jag har tagit hostmedicin (bisolvon)
Men natten var inte rolig ALLS!!! Vaknade vid 3 o hostade lungorna ur mig....

Uh, jag lägger mig igen tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0