lat

Uhh, är lite lat idag... skulle helst bara vilja ligga o slumra... möjligen spela lite spel på datorn. Tänk om det ändå gick o fixa till en funktion så att man kunde plocka o städa på datorn o få poäng men att det blev fint här hemma... hmmmm

För ärligt, det skulle alla gånger vara roligare att spela spelet "städa ditt hem" där du gjorde precis alla sysslorna fast på datorn med ett musklick än det är att faktiskt gå runt o göra det irl. Om jag ändå fick poäng så det blev lite kul o utmana sig själv... men närå.... jag blir bara trött *skratt*

Näe, tror jag ska gå ut en vända o motionera ponnyskruttan.... då lär jag ta in de andra ponnyskruttarna först. Annars river hon plejset o drar med sig de andra på äventyr.... o det mina vänner, har jag ingen lust med.

tlött är bara förnamnet... men hej o hå.... nu ska vi inte tänka så... nej ut o rör på fläsket.... tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0