Isn't it ironic... don't you think???

En sak som jag "stör" mig på är när folk helt plötsligt har samma problem som du... fast de ALDRIG nånsin förut nämnt nåt om det... men jorå, helt plötsligt vet de PRECIS hur det är.

O tja, det kanske är jag som är lite misstänksam o enkelspårig. Men jag finner det högst märkligt när det händer gång på gång på gång på gång....

"Jo men jag har en gammal faster vars morbror också hade det problemet"... eller "när jag var liten så var jag också rädd för gröna soffor" typ. Ja nu har jag dragit till med nåt helt random bisarrt bara för att ställa det på sin spets men ni fattar??
O det konstiga är liksom att var du bara rädd för tvåsitsiga gröna soffor så var den här människan minsann rädd för tresitsiga gröna soffor... för tresitsig soffa är ju värre än en tvåsitsig... eller hur? Särskilt om den dessutom var i grönt läder från nysrotsgrodor... såna soffor hittar man inte överallt... men jaiks så rädd h*n var för såna....

Äh, jag är en sur, gnällig bitterfitta med pms som borde gå o lägga mig... jag ska mata min senildementa gamla katt (som letar mat helt desperat just nu) o sen dricka en kopp varm O'boy o sen blir det sängen för mig tror jag....

Gonatt på er... mina tre trogna läsare.... sov gott

Kommentarer
Postat av: Stina i Jordbron...

Hahahahaha jag vet precis vad du menar!

2011-03-26 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0