huvva huvva

Har varit på kick-off för kontaktmannaskapsutbildning.... eller ja vad man nu ska kalla det....
Det var iaf god mat o gott fika.... mums sån god kolakaka/kolasnitt de köpt in till eftermiddagskaffet... från Ångbagarn såklart.

På lunchen (som intogs på Stadsträdgården) valde jag stekt sill med löksås... yummi så gott... var länge sen jag åt stekt sill o det var vit löksås till, o den var sååååå god. Det fanns nog ungefär fem olika rätter o välja på

Det var mkt o ta in... en som stod där framme o pratade o pratade, o så pratade hon o pratade lite till.... men men... i början var hon ju så galet nervös så jag tyckte det var olidligt men hon blev mer o mer avslappnad sen...

Eftermiddagen avslutades med mkt prat om döden. Nåt som alla förr eller senare kommer att komma i kontakt med. Om inte förr så när det är dags för en själv att bli inkallad till Sankte Per vid Pärleporten.
Hmmm knepigt... det går inte att klistra in youtubefilm i inlägget... det brukar det ju göra... ville ju dela med mig av den här appropå pärleport...

Nu är jag lite trött i mössan... o mätt o belåten fortfarande... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0