en stilla klagan

.D............
..E...........
...P..........
....R.........
.....I........
......M.......
.......E......
........R.....
.........A....
..........N...
...........D..
............E.

Den här vintern suger verkligen
ja jag tjatar om det men så är det
Just nu ser jag inget positivt alls med snön.... mer än att man slipper se allt bråte som dyker upp när den smält bort.

Jag har världens "sakna våren" depp eller kanske "hata vintern" depp

Men det är verkligen så... det känns bara så BLAH just nu....

Mitt huvud känns fortfarande tungt.... jag tror jag går o lägger mig

Rolig läsning va?? Sorry att jag inte är särdeles inspirerande just nu utan mest bara deprimerande

Det kliar inuti kroppen liksom... en sån där irriterande känsla av trååååk o bläääääk o ta inte i mig o se mig inte är du snäll..... ikväll vill jag bara rulla ihop mig till en boll o sova. Lite granna nerverna utanpå liksom...

I morgon ska jag till tandis... det ger mig också ångest... vill inte gapa stort o skärskådas o sen behöva betala för o bli utsläppt igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0