"bizy bizniz"

Dags att färga håret så jag ser snügg ut imorgon... haha
Tänkte nog smeta på lite ansiktsmask också... så blir jag supersnügg....moahahaha

Men det vore väl bra om jag kom igång med det istället för o sitta här o dröna framför datorn o spilla tid.

I morgon är en hektisk dag mest hela dagen... Jonte myra ska till en kompis på fm. O sen ska ju jag o E till V-ås o fota oss... tar ett par timmar minst... sen hem o typ bara vända om för o åka tillbaka till V-ås fast med J istället. Vi ska till Sigurdsgatan 25 o lyssna på lite Stonetrade o sen Evergrey...
Jag skäms för o erkänna att jag inte hunnit lyssna in mig nåt på dem. Stonetrade vet jag ju hur de låter o de är bra men vore bra o känna igen låtarna lite från Evergrey också...

Nä det här går inte... nu får jag skärpa till mig... o sätta lite fart. Så jag får sova min skönhetssömn också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0