wassup

5 dagar o 8 timmar sen jag bloggade sist. Ooups

Har inte hänt så mkt mer sen dess....

går på halvfart känns det som. Jobbar o orkar inte med så mkt när jag kommer hem sen. Var på 40-års "barnkalas" i lördags iaf... käka gott, drack gott... men det blev inte allt för sen hemgång...

Igår slockande jag tvärs över sängen när jag la mig att läsa bok en stund.... vakna av att J väckte mig o sa att vi hade främmande. Var brorsan o hans tjej som kom... o hennes yngste son - ett riktigt yrväder - han fick sitta på shettisarna o ha lite ponnyridning i hagen.

Men det är ju så galet mkt mygg o knott ute så det gick inte vara där så lång stund...

Boken jag försökt läsa i? Hästarnas dal... det var E som hade dragit fram den boken när hon hade sina kompisar här hemma o de spelade in film. De behövde en tjock bok... o sen la hon inte tillbaka den igen.

Har iaf lyckats komma igenom den nu.... gick lite fortare när jag läste dem första gången. Fick de tre första böckerna julen -87 o jag hade plöjt igenom dem allihopa innan jullovet var slut.

Det var faktiskt intressant o läsa om den sisådär 24 år senare... men fyyy så gammal jag helt plötsligt känner mig.... när jag nu räknar ihop hur många år sen det faktiskt är....

idag är jag ledig. Enda lediga dan den här veckan... åhh så mkt jag måste göra... VILL göra ska jag säga... fast vill o orkar är olika saker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0