sommartider hej hej

Men jag tar iaf tillvara på semestern... jag njuter av min ledighet... det ska ni veta...
~*~
Igår kände jag för o göra färsk ärtsoppa så då gjorde jag färsk ärtsoppa... o så fick det bli våfflor med fruktsallad o vispad grädde till efterrätt.
~*~
Är inte det att njuta så säg!!
~*~
Annars så har tvättmaskinen gått i princip varenda dag... tänk att det kan finnas så mkt tvätt o ta reda på... o så letar jag ju rätt på än mera tvätt när jag vet att jag är ledig o kan ta reda på det. Så våra sängar har fått renbäddat o luftade täcken... eller ja några täcken har också fått snurra i maskinen... o idag lär lille J's täcke få sig en omgång... han blödde näsblod natten till igår. men jag glömde att lägga i täcket i tid för o hinna torka... bäst jag skyndar mig nurå...
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0