bara en uppdatering

Har jag sagt att jag har semester??
-
Men det har jag iaf.... så skönt såååå
-
Enda felet just nu är att jag har ångest över att vi inte fått tag på nån slåtter så vi kan slå vårat gärde. O när vi ikväll skulle kolla på slåtterbalken som en sista utväg... ja då har ju J såklart sålt traktorn vi hade förra året o på den satt ett fäste som hör till balken såklart =(
Sååå vi kan inte ens slå med våran sketna slåtterbalk buhuu
-
Ångest Big Time
-
OM inlägget ser knäppt ut så är det för att jag återigen bloggar i google chrome som inte sparar radbrytena.
-
Lilla ponnyn skrutt som fått fång håller på o kryper ur skinnet där han står i sin isolering.  Så ikväll fick han komma ut i fånghagen en stund... där är det mjukt underlag så han lär inte ha ont av o stå där iaf... men tyvärr är det ju grönska runt om hela hagen som han kan nå om han vill.... i hagen är det iaf inte nåt ätbart
-
Ungarna o deras faster M tittar på film.... de ser på Paranormal activity... en film som JAG INTE vill se.... *ryyys*
Innan den såg vi Sucker Punch lite konstig film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0