onsdagstankar

Slapp ligga under dubbla täcken o yllefilt inatt iaf... men jag har ont i halsen fortfarande....

Lite frukost kanske skulle sitta fint.... tänk så skönt det är med semester iaf.... jag njuter av mina sovmornar.... men nu är det dags att kicka igång med dagen... hänga tvätt står på schemat.... lär nog skölja om den först bara... den har legat sen igår då jag "glömde" hänga den (läs orkade inte).

Undrar om jag blivit faster än.... undrar när h*n tänker komma ut.... jag är så nyfiken på om det är en tjej eller kille... vet inte om de kollat könet heller... men visst hade det väl varit lite kul med en liten prinsessa när det redan finns två storebröder där hemma som väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0